helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně

Prečo trendo.sk

  • Poštovné zadarmo nad 250 €
  • Hodnotné darčeky zadarmo k tovaru
  • Vrátenie do 30 dní
  • Čo je skladom, to máme naozaj skladom
Viac informácií

Hodnotenie obchodu

podľa Heureky

Anonymná recenzie
OK.
Anonymná recenzie
addochotné telefonické poradenstvo
addústretovosť aj pri menšej objednávke
addrýchla konzultácia s výrobcom, informovanie zákazníka a odoslanie tovaru
Anonymná recenzie
Dobrá dodacia lehota a veľmi jednoduchá komunikácia s obchodom.
Anonymná recenzie
Som maximálne spokojná. Komunikácia zo zákazníkom fantastická, tovar dodaný rýchlo, perfektne zabalený .Kuriér milý-odporúčam všetkým. Ďakujem veľmi pekne-robíte svoju prácu úžasne.
Anonymná recenzie
addRýchly, bezproblémový nákup
Super
Anonymná recenzie
Velmi dobra komunikacia a rychlw vybavenie

Všetky recenzie zákazníkov nájdete na stránke nášho obchodu na serveri Heureka.

Ako vybrať a nakúpiť tovar
Faktúra k tovaru
Záručný list
Doručenie a platba za tovar
Čo znamená skladom a kedy tovar dostanem
Otvory v drezoch
Ako preberať a skontrolovať zásielku
Čo robiť, keď tovar dorazí poškodené
Čo robiť, keď v tovare niečo chýba
Čo robiť, keď tovar nefunguje, tak ako má a je potrebné ho reklamovať
Čo robiť, keď sa mi tovar nepáči a chcem ho vrátiť

Ako vybrať a nakúpiť tovar

Ako vybrať tovar

Orientácia v našom eshope je veľmi jednoduchá. Tovar sme prehľadne roztriedili do niekoľkých kategórií a podkategórií. V danej kategórii je možné v ľavej časti stránky tovar filtrovať a značne si tak zjednodušiť výber. Ak tovar potrebujete ihneď, zaškrtnite vo filtri tovar len skladom.

Potom, čo si otvoríte stránku daného tovaru, si nižšie na stránke daného produktu môžete prečítať detailný popis, parametre, príslušenstvo k produktu a ďalšie informácie. Pokiaľ má produkt viac farebných variantov či veľkosťou, máme ich uvedené pri tovare ako Ďalšie varianty.

Pokiaľ máte záujem daný tovar kúpiť, kliknite si na stránke daného tovaru na tlačidlo Pridať do košíka. Tovar sa do košíka uloží. Potom môžete eshop ďalej prechádzať, alebo prejsť rovno k pokladni.

Košík si môžete kedykoľvek pozrieť kliknutím na košík vpravo hore.

Ako vyplniť a odoslať objednávku

Akonáhle budete spokojní s výberom tovaru, bežte do Košíku, ktorý slúži zároveň ako pokladnica.

V pokladni vyplníte doručovaciu a fakturačnú adresu, vyberiete si spôsob dopravy a platby tovaru, potvrdíte súhlas s našimi Obchodnými podmienkami a objednávku odošlite.

Ak nám chcete k objednávke niečo oznámiť, napíšte to do poznámky objednávky v pokladni. Pozor! Napísaním poznámky k objednávke sa termín dodania tovaru môže predĺžiť, ak tam napríklad budete mať nejaký neštandardné požiadavku a my sa Vám nebudeme môcť dovolať.

Ako objednávku potvrdíme

Ihneď po odoslaní objednávky Vám do emailu dorazí potvrdenie objednávky. V tomto emaile budete mať všetky informácie, objednaný tovar, spôsob dopravy a platby a ďalšie informácie.

Pokiaľ Vám email nedorazí do 15 minút, zavolajte nám. V 99% prípadov ste urobili preklep v emaile, opravíme Vám ho.

Ako objednávku spracujeme

Po objednaní objednávku spracujeme. Ak niektoré tovar nebol skladom, objednáme ho a budeme Vás prípadne informovať o termíne dodania, pokiaľ nie je do druhého dňa.

Následne objednávku vyfakturuje a zašleme Vám doklad elektronicky na email. Potom tovar odošleme a dostanete od nás sledovacie číslo zásielky.

Faktúra k tovaru

Faktúru (daňový doklad) k tovaru od nás obdržíte na email, ktorý ste vyplnili v objednávke.

Ak faktúru nemôžete nájsť, môžete si ju stiahnuť zo stránky Sledovanie objednávky. Stačí zadať číslo objednávky a váš email.

Tento doklad uschovajte, je potreba pre prípadnú reklamáciu tovaru.

Záručný list

K reklamácii tovaru v dvojročnej zákonnej lehote stačí nákupný doklad (faktúra), ktorý ste od nás dostali emailom.

Ak výrobca poskytuje na produkt rozšírenú záruku, je potrebné si u nás nechať potvrdiť záručný list, s ktorým potom môžete u výrobcu záruku uplatniť.

Doručenie a platba za tovar

Ako tovar doručíme

Tovar môžeme doručiť niekoľkými spôsobmi. Spôsob dopravy si vyberiete v pokladni. Pri využití prepravnej spoločnosti alebo Slovenskej pošty od nás dostanete číslo zásielky a budete môcť balík sledovať.

  • Doručenie na adresu prepravnou spoločnosťou.
  • Tovar si po dohovore vyzdvihnete v sídlach spoločností Franke alebo Blanco v Prahe.

Aktuálne možnosti a cenník dopravy nájdete na samostatnej stránke doprava a platba tu.

Ako tovar zaplatíte

Tovar môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi. Spôsob platby si vyberiete v pokladni.

  • Tovar zaplatíte ihneď v pokladni platobnou kartou. Rýchle, bez príplatku.
  • Tovar zaplatíte bankovým prevodom. Tovar odošleme až potom, čo obdržíme platbu na náš účet. Informácie na vykonanie bankového prevodu Vám zašleme emailom.

Aktuálne možnosti platby nájdete na samostatnej stránke doprava a platba tu.

Platba kartou

Tovar zaplatíte ihneď v pokladni platobnou kartou. K platbám kartou využívame 100% bezpečnú platobnú bránu GoPay.

Pokiaľ Vám platba kartou neprejde, napríklad nemáte povolené platby na internete alebo na karte nemáte dostatok prostriedkov, nezúfajte. Nie je potrebné robiť novú objednávku, dostanete od nás upozornenie emailom, že objednávka nie je stále zaplatená a budete môcť objednávku zaplatiť znova.

Prípadne je možné platbu kartou opakovať zo stránky Sledovanie objednávky, stačí zadať mail a číslo objednávky. Potom kliknete na tlačidlo Opakovať platbu.

Čo znamená skladom a kedy tovar dostanem

Čo máme na sklade, to máme naozaj skladom

Pokiaľ u tovaru svieti zelený štítok sklade a počet kusov, tovar máme naozaj skladom u nás v Pardubiciach a je možné ho pri najbližšej príležitosti odoslať. Počty kusov sú vždy aktuálne. Všetko, čo máme na sklade, si môžete kedykoľvek prezrieť na našej kamennej predajni v Pardubiciach.

Tovar, ktorý je skladom u dodávateľa

Pokiaľ u tovaru svieti žltý štítok s dostupnosťou Skladom u dodávateľa, Na objednanie, Na otázku či podobné, venujte prosím pozornosť textu v tomto štítku.

Pokiaľ je tovar Bežne skladom u dodávateľa, dodáme ho spravidla behom 2-5 pracovných dní od objednania. Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tovar bude u dodávateľa dočasné alebo trvalo nedostupné. V tomto prípade Vás budeme ihneď informovať a dohodneme sa na prípadné náhrade.

Za ako dlho objednávku vybavíme

Pokiaľ je tovar skladom a objednávku odošlete do 12:00, tovar odošleme ešte ten deň a budete ho mať druhý deň doma.

Pokiaľ si objednáte tovar, ktorý je u dodávateľa, musíme ho objednať. Tovar väčšinou dorazí nasledujúci deň a obratom ho odošleme na Vašu adresu.

Otvory v drezoch

Zadarmo Vám zhotovíme otvory do granitových, nerezových a Tectonite drezov.

Umiestnenie otvoru si sami nakreslite u daného produktu pomocou našej mini-aplikácie na tento účel vytvorené. Kliknete si, kam chcete zhotoviť otvor, odsúhlasíte obchodné podmienky a otvor uložíte. Následne tovar vložíte do košíka. Otvor je správne uložený, iba ak u produktu vidíte obrázok s nakreslenými otvormi.

Pozor! Pokiaľ Vám do drezu vyvŕtame otvor, nie je možné drez vrátiť (odstúpiť od zmluvy).

Ako preberať a skontrolovať zásielku

Ako preberať zásielku od TopTransu - granitové a keramické drezy

Granitové drezy zasielame v režime otvorený balík. Zásielka je pri každej prekládke kontrolovaná.

Pred prevzatím zásielky je nutné zásielku rozbaliť a starostlivo skontrolovať celý drez. Vodič je povinný počkať a kontrolu zásielky vám umožniť! Pokiaľ bude zásielka poškodená, nepreberajte ju. V tomto prípade nás ihneď kontaktujte.

Ak zásielku neskontrolujete a potom nám zavoláte, že je tovar poškodený, nie je možné preukázať, či k poškodeniu nedošlo pri montáži a reklamácii nie je možné prijať!

Ako preberať zásielku od TopTransu - ostatný tovar

Pred prevzatím zásielky je nutné skontrolovať balík, aby nebol poškodený - prerezaný, poškodený roh, preliačený obal. Pokiaľ bude obal poškodený, zásielku rozbaľte a skontrolujte tovar. Pokiaľ bude zásielka poškodená, tovar nie ste povinní prevziať. V tomto prípade nás ihneď kontaktujte.

Aj keď bude balík v poriadku, ihneď po prevzatí ho rozbaľte a skontrolujte. Pokiaľ bude tovar poškodený, ihneď nás kontaktujte. Je potrebné začať reklamáciu s prepravnou spoločnosťou.

Ak zásielku neskontrolujete a potom nám zavoláte, že je tovar poškodený, nie je možné preukázať, či k poškodeniu nedošlo pri montáži a reklamácii nie je možné prijať!

Ako preberať zásielku od PPL alebo DPD

Pred prevzatím zásielky je nutné skontrolovať balík, aby nebol poškodený - prerezaný, poškodený roh, preliačený obal. Ak nájdete poškodenie, pred prevzatím zásielky toto nechajte zapísať do prepravného listu. Pokiaľ bude zásielka poškodená, tovar nie ste povinní prevziať. V tomto prípade nás ihneď kontaktujte.

Po prevzatí zásielku ihneď rozbaľte a skontrolujte. Pokiaľ bude tovar poškodený, ihneď nás kontaktujte. Je potrebné začať reklamáciu s prepravnou spoločnosťou.

Ak zásielku neskontrolujete a potom nám zavoláte, že je tovar poškodený, nie je možné preukázať, či k poškodeniu nedošlo pri montáži a reklamácii nie je možné prijať!

Bezdôvodné neprevzatie

Každé tovaru je nutné vyskladniť, skontrolovať, zabaliť, objednávku prekontrolovať a vyfakturovať. To všetko stojí čas a peniaze. Ak tovar nechcete, objednávku pred odoslaním stornujte.

Ak si u nás objednáte tovar, my objednávku vybavíme, vyfakturuje, odošleme a vy ho následne bezdôvodne neprevezmete, môžeme Vám naúčtovať náklady, ktoré nám týmto vzniknú.

Čo robiť, keď tovar dorazí poškodené

Ak poškodenie zistíte pred prevzatím zásielky, tovar nepreberajte a zavolajte nám.

Ak poškodenie zistíte ihneď po prevzatí zásielky, poškodenie nafoťte a zašlite nám ho na email
info@trendo.cz spolu s popisom poškodenia a číslom objednávky alebo faktúry.

Ozveme sa Vám a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Čo robiť, keď v tovare niečo chýba

Ak zistíte, že v balení tovar chýba nejaké diely alebo príslušenstvo na montáž, zavolajte nám. Overíme, či v balení tieto diely naozaj mali byť a dopošleme Vám ich.

Dobré bude tiež všetky diely vyfotiť a zaslať na email info@trendo.cz, aby sme vedeli, čo v balení je a nie je.

Čo robiť, keď tovar nefunguje, tak ako má a je potrebné ho reklamovať

Ak tovar nefunguje tak, ako má, tovar nafoťte a zašlite nám fotografie na info@trendo.cz spolu s popisom závady a číslom objednávky alebo faktúry.

Ozveme sa Vám a dohodneme sa na oprave, výmene tovaru alebo vrátenie peňazí (ak sa tento produkt už medzitým prestal vyrábať).

Čo robiť, keď sa mi tovar nepáči a chcem ho vrátiť

Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy a tovar nám vrátiť, zašlite nám ho prosím na našu adresu spolu s číslom objednávky alebo faktúry a číslom bankového účtu, kam chcete vrátiť peniaze. Môžete tiež využiť formulár na odstúpenie od zmluvy.

Tovar môžete vrátiť do 30 dní od doručenia.